Thuis - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Marije Maas - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Marije Maas - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Marije Maas

Blijf op de hoogte en volg Marije

30 Juni 2009 | Namibië, Keetmanshoop

Zo, ik zit nu weer in Putten!!!

Afgelopen week was erg dubbel, leuk dat ik weer naar huis ging, maar ook dat ik alles in Keetmanshoop erg ga missen!
Vrijdagavond hebben we nog een feestje gehouden met de kids,lekker marsmellows gemaakt boven een vuurtje. En de jongens hadden het keyboard en de drum naar buiten gesleept en lekker muziek gemaakt!

Hannah en Cornelia hebben mij naar de bus gebracht s'avonds. Ik vertrok rond een uur of een, en ik kwam om 6 uur aan in Windhoek. Daar haalde Jennifer mij op en dat weekend bleven we in Okahandja. We hebben niet echt veel gedaan, beetje gerelaxed en filmpjes gekeken.En ik had me koffers nog maar een keer ingepakt, ik had echt te veel kilo's. En toen maandag was de dag dat ik Namibië echt zou verlaten. Om half 5 gingen we al op weg naar Windhoek.

Ik zag nogal op tegen de reis, omdat dit pas de tweede keer is dat ik vlieg en dan nogwel in mijn eentje!Maar God heeft echt alles geleid. Ik had wel 6 kilo teveel, maar niemand zei er wat van. En ik had ook mijn vloeibare spulletjes gewoon in mijn handbagage. En normaal moet je die in een hersluitbare zak doen. Maar die heb ik niet kunnen vinden in Namibie. Maar ook dat ging gewoon door de controle!
Toen we in Munchen aankwamen, waren er twee nederlanders die me geholpen hebben om alles te vinden en om in het goede vliegtuig te stappen!

We hadden best wel wat vertraging opgelopen, dus mijn ouders en Judith en Steven stonden al best lang te wachten. En toen liep ik de hal in waar iedereen stond te wachten en daar stond mijn familie met een enorm groot spandoek met Welcome!!!Dat was echt cool!Het was echt zo leuk om iedereen weer te zien!

Het zal echt wel heel erg wennen zijn om hier in Putten weer gewend te raken!Maar het zal vast wel weer lukken en ik kijk terug op een geweldige tijd in Namibië!

Ik wil iedereen bedanken voor de vele mails, kaartjes, telefoongesprekken,financiële ondersteuning en gebeden!!Bovenal ben ik God echt heel erg dankbaar dat ik daar mocht werken in Keetmans en dat ik Hem veel beter heb leren kennen!!

Liefs Marije

• 30 Juni 2009 - 12:56

Dianne:

He meis!

Ook via deze weg: welkom in Nederland! Ik ben blij dat de reis goed gegaan is, had van Jennie al wat gehoord (dat je op tijd was vertrokken enzo). Maar geweldig dat God nog Nederlanders gestuurd heeft om je op Munchen te helpen! 't Is wel groot, he, dat vliegveld. (of heb je dat niet gezien?) En wonderlijk dat je die 6 kilo teveel gratis mee mocht! Ideaal..

Nou, succes met wennen. 't Is hier tenminste weer lekker warm. Kan je al je rokken en shirtjes weer uit de koffer halen en je truien bewaren voor later. :)

Geniet van je familie en tot mails/bels/sms!

Liefs en drukkie Dianne

• 30 Juni 2009 - 13:13

Annelies:

Hey

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen.
    en nogmaals bedankt dat je mijn giraffen hebt meegenomen, ik ga je binnenkort ff mailen met het plannetje wat ik bedacht heb.

Geniet in elk geval eerst maar van je familie en vrienden.
    Succes met wennen.
    en vergeet niet te genieten van de zon en de lekkere temperaturen!
    en de regen!!!! wat een zegen is dat zeg... je hebt weer genoeg aan regen in NL. :)

liefs, drukkie
    Annelies

• 30 Juni 2009 - 17:46

Johanna:

Whaaaaa, je bent terug!!
    Wat cool dat je reis zo goed is gegaan!! Echt geweldig!!

Nou succes met wennen he!

En tot snel!!!!!!!

Kusjes Johanna

• 30 Juni 2009 - 19:53

Margreet:

WELCOME HOME!!:):)

Heey Marije,
    Super fijn dat alles zo goed is gegaan en dat je nu weer veilig thuis bent! Leuk om je weer gesproken te hebben aan de telefoon! Succes deze weekjes, tzal wel ff wennen zijn weer in NL..
    Kspreek en zie je snel!
    Liefs Margreet

• 07 Juli 2009 - 11:41

Ada Dekker:

Hoi Marije

Ik hoorde van je moeder dat je alweer gewerkt hebt. Je bent dus weer met de beide benen in real world Welkom!
    Wat geweldig dat je God nog beter hebt leren kennen ! Ik zie je vast wel weer eens, groetjes
    Ada

• 20 Juli 2009 - 17:55

Alies:

Hey Marije,

En zo zit je dan weer in het mooie Putten in plaats van in het droge en koude Keetmanshoop;-)

Ik heb trouwens dankbaar gebruik gemaakt van je warmwaterzak!!

Als het wennen misschien nog niet helemaal meevalt, succes en je moet snel je telefoonoplader maar een keer komen ophalen;-)