Foto's - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Marije Maas - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Marije Maas - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Marije Maas

Blijf op de hoogte en volg Marije

01 Juni 2009 | Namibië, Keetmanshoop

Even kort een berichtje: het foto's plaatsen was een paar keer niet gelukt. Maar nu heb ik wat nieuwe toegevoegd en volgens mij staan ze nu echt op het web.

Dit is het adres van de foto's:
http://picasaweb.google.com/marijemaas

  • 01 Juni 2009 - 13:24

    Ruth:

    Meid,
    Wat een super leuke foto´s! Het geeft steeds meer een beeld hoe je het daar hebt! Echt heel erg leuk!

    Alles verder goed met je?

    Nog eventjes he!
    Tot spreekse:)

    Liefs, Ruth

  • 01 Juni 2009 - 18:50

    Margreet:

    Africanoooooo!!

    Awesome pictures!!
    Enjoy your last month!

    xoxox Margreet

  • 01 Juni 2009 - 20:44

    Dianne:

    He hoi,

    Geweldig, die foto's! Heb genoten.. :D

    Liefs Dianne

  • 02 Juni 2009 - 19:47

    Alies:

    Hoi Marije,
    Leuk om de foto's te zien! Krijg ik nog meer zin om ook weer die kant op te komen. Geniet van je laatste paar weken!
    Groetjes en tot snel;-)
    Alies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Ik ga 6 maanden naar Namibië om daar in een kindertehuis te gaan werken in Keetmanshoop!!Verder ga ik waarschijnlijk kinderclub geven voor kinderen in de sloppenwijken, en aidspatiënten bezoeken!

Actief sinds 06 Jan. 2009
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 19451

Voorgaande reizen:

09 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: