Kaapstad!!! - Reisverslag uit Bangui, Centraal Afrikaanse Republiek van Marije Maas - WaarBenJij.nu Kaapstad!!! - Reisverslag uit Bangui, Centraal Afrikaanse Republiek van Marije Maas - WaarBenJij.nu

Kaapstad!!!

Door: Marije Maas

Blijf op de hoogte en volg Marije

16 Maart 2009 | Centraal Afrikaanse Republiek, Bangui

We zijn in Kaapstad!!!
Zondagavond zijn we ongeveer kwart voor 10 vertrokken naar het tankstation waar onze bus zou aankomen!Volgens planning zou hij om half 11 er zijn, maar we gingen al zo vroeg omdat we hadden gehoord dat de bus ook wel eens veel te vroeg vertrok. Maar deze keer was het echt op z'n Afrikaans want hij was er half 12 pas en we reden weg om een uur of 12.
We hebben goede reis gehad, en om 3 uur s'nachts kwamen we bij de grens waar we onze paspoorten moesten laten zien en honden gingen onze bagage af op drugs.
Ik heb gelukkig nog wel wat kunnen slapen.Om een 10 uur stopten we bij een tankstation, nu deden we dat om de paar uur wel, maar deze keer bleef de bus wel erg lang daar staan!Wat bleek,hij was kapot!Het was ook echt een enorm rammelde ding dus opzich verbaasde het me niet. Na 2 uur wachten, kwam er een andere bus ons ophalen en die heeft ons naar Kaapstad gereden!
Toen we uitstapten werden we meteen van alle kanten bestookt door taxichauffeurs!Maar we zitten nu in het backpackershotel, het is echt heel mooi en cool!We hebben onbeperkt internet, wat een zegen:)!
Straks gaan we hier vlakbij eregen eten en dan lekker bijkomen van de reis!

Bye

• 16 Maart 2009 - 14:59

Francis:

Superleuk! Nu mag je eens heerlijk de toerist zijn, ook beter, ofniet? Ik ga jou eens heel snel een lange mail sturen, oke?

Hoop dat je een geweldige tijd in Kaapstad enzo mag hebben!

Liefss xx

• 16 Maart 2009 - 15:00

Ruth:

Cool!

ik mail je! :D

liefs, mij

• 16 Maart 2009 - 15:07

De Hanna:

lekker dat je er bent meid!! En die reis ach, dan waardeer je Nl nog meer if you're back:-) Of je moet dat juist heel relaxt vinden, nooit meer rennen voor OV;-) iig: GENIET!!

X+knuffel

• 16 Maart 2009 - 18:03

Steven:

hey marije fijn dat je er bent.
    ik hoop dat je een hele fijne tijd daar hebt liefs steven

• 16 Maart 2009 - 18:12

Margreet:

Leuk leuk leuk!!
    Hele fijne 'vakantie' daar!!
    Liefs Margreet

• 16 Maart 2009 - 19:40

Annemiek:

Leuk je verhalen! En zo even kort een berichtje dat je er bent! :) Geniet er van!

liefs
    Annemiek!

• 17 Maart 2009 - 23:04

Geurt En Carina:

Hoi Marije,

Leuk dat je nu ook even vakantie kan houden, geniet er maar lekker van. Je kunt nu ook wat anders van het land zien. Wij nemen aan dat je wel heel druk bent met de kinderen, zoals je alles beschrijft.

Nou groetjes van ons en de kinderen en veel plezier.